Testimonials

Testimonials

E-Mail Testimonials (Bekas Peserta Kursus)

Kursus ini sangat berkesan dan bermanfaat kepada saya sebagai pelatih. Penyampaian Tuan Helmy yang bersahaja dan memberikan kesan yang sangat mendalam. Pengalaman beliau dalam bidang ini sangat sangat luas dan beliau tidak lokek untuk berkongsi dengan peserta. Apa yang disampaikan didalam kelas atau diluar kelas sangat berguna dan saya berasa beruntung menuntut ilmu daripada beliau. Teruskan usaha tuan dalam membantu rakyat Malaysia untuk menjadi cemerlang dan sihat. Semoga Tuhan memberkati usaha-usaha tuan.

Shima Binti Razak
Eksekutif


___________________________________________________


Assalamulaikum,
Pertama sekali, saya ingin ucapkan ribuan terimakasih kepada semua team MAH yang menganjurkan workshop hipnosis di JB yang bertarikh 16 Mei 2010. Ingin kami katakan, ini adalah salah satu kursus yang sangat bermanfaat dan berguna untuk kehidupan kita.
Alhamdullilah, selepas kursus ini sudah berlalu selama dua minggu ini, saya dan isteri hanya mencuba "self hypnosis" terhadap diri masing2. Banyak rasanya perubahan yang kami lalui, contohnya, kami lebih tenang, berfikiran positif dlm menangani masalah anak, keluarga dan kerjaya. Perkataan seperti stress, penat, malas, geram, tertekan dan masalah rasanya tidak bermain-main di fikiran kami seperti dulu.
Memang tidak boleh dinafikan kehidupan memang banyak masalah dan dugaan yang kita akan lalui selagi kita bernafas. Tetapi dengan cara dan TEKNIK yang betul, kita boleh menangani masalah2 ini. Dan salah satu cara adalah "self hipnosis." SYABAS sekali lagi Encik Helmy, ianya sangat membantu dan mengubah cara kita berfikir.
Kami juga cuba lakukan kepada anak kami pada dua waktu yang sesuai untuk bercakap dgnnya dan ada perbezaan yang positf pada dirinya. Sungguh menakjubkan dapat menasihatkannya dalam minda paras sedar.

Nik Abduh (Singapura)


__________________________________________________


Video Testimonials


Testimoni Peserta Kursus 1


Testimoni Peserta Kursus 3




Testimoni Peserta Kursus 8

0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Hypnosis Malaysia |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.