Buku RAHSIA HIPNOSIS




Buku "RAHSIA HIPNOSIS"

Sangat TERBAIK untuk dibaca dan banyak memberi manfaat, semangat dan inspirasi dalam membantu saya menjalani kehidupan seharian...




Setiap manusia diberi akal fikiran untuk menentukan sama ada kita memilih mana yang baik untuk di ikuti serta meninggalkan atau menjauhi perkara yang buruk. Walaupun kita sentiasa menggunakan akal fikiran dalam menjalani kehidupan seharian, namun kadang-kadang hasil pemikiran kita tidak menepati atau mencapai matlamat yang diinginkan. 





Melalui buku ini, pelbagai perkara negatif dalam diri dapat saya positifkan. Bahkan ianya dapat mengubah kehidupan saya dengan lebih baik. Buku ini juga sangat sesuai bagi mereka yang kerjayanya dalam bidang perniagaan. Keyakinan yang kurang juga menjadi faktor untuk kita tidak berjaya. Melalui saranan keyakinan diri, saya yakin kejayaan pasti milik saya. Tahniah, Dr.Helmi..!! Buku ini sangat hebat. Impian, kesungguhan, usaha dan dengan saranan yang positif pasti kejayaan jadi kenyataan... Terima kasih, Dr.Helmi kerana telah membantu saya!!
Cik.Rina,
Penolong Pengarah MAMS 


ANDA BILA LAGI...
DAPATKAN BUKU 
"RAHSIA HIPNOSIS"
HANYA DENGAN RM19 + RM6 (Kos Penghantaran) = RM25

 
 UNTUK PENEMPAHAN BUKU 
"RAHSIA HIPNOSIS" :
SILA HUBUNGI ATAU  SMS DITALIAN 
012 - 664 9952 / 010 - 891 7020




0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Hypnosis Malaysia |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.